http://youtu.be/iHYrOBkcd-c In het leven van elke start-up komt er een moment dat het onmogelijk is om alleen en door de krachten van externe wervingsbureaus te werven – het kost te veel middelen. Dan beslissen de bedrijven: we zijn tenslotte al met twintig en er zijn plannen voor serieuze groei, dus we zijn klaar om een recruiter in te huren. In de regel hebben we het over een specialist die goed is in het sluiten van zowel ontwikkelaars als internetmarketeers, en accountants met financiers, indien nodig. Sommige bedrijven bedriegen en lokken een recruiter uit het bureau waarmee ze samenwerken. Ten eerste weet je in het kader van de cliënt-performer-relatie al hoe deze specialist zich gedraagt en blijkbaar vond je het leuk om met hem samen te werken, aangezien je besloot hem te stelen. Ten tweede kent zo’n recruiter het bedrijf al goed en presenteert hij een portret van een kandidaat die bij je past. Maar er zijn ook nadelen: Het bureau van waaruit u de recruiter hebt gezocht, kan het contract met u beëindigen en in de toekomst onbevreesd op jacht gaan naar uw specialisten: ze kennen ze bij naam. Hoogstwaarschijnlijk wilt u dat een ingehuurde recruiter zich bezighoudt met de aanpassing van het personeel en een klein deel van de bedrijfscultuur: bedrijfsevenementen, verjaardagen van medewerkers en documentatie die is ontwikkeld voor nieuwkomers. Niet elke recruiter van het bureau heeft ervaring op dit gebied. Als we geen recruiters hebben die klaarstaan om van bureaus te komen om te helpen, waar zullen we dan zoeken? In de regel plaatsen de oprichters van bedrijven op Fb of vullen ze vacatures in op hh. In dit geval is de respons langer, maar het resultaat is het waard: u kunt het zich niet veroorloven om een zwakke of belangeloze persoon in dienst te nemen. Waar u op moet letten bij het interviewen van recruiters:
|
https://www.globalrecruitment.info/ |
http://youtu.be/iHYrOBkcd-c In het leven van elke start-up komt er een moment dat het onmogelijk is om alleen en door de ...

Inhoudsopgave: