Dit is een fantastisch voorbeeld van augmented reality

Dit is een fantastisch voorbeeld van augmented reality dat echte speelwaarde en een geweldige gebruikerservaring biedt, een must-have voor zowel beginners als Cube-enthousiastelingen. Er is een keuze om de Kubus te leren oplossen op de eenvoudigste manier, die de Rubik-methode wordt genoemd, of op de snelste manier, die doorgaans slechts 20 zetten kost.

En alsof dit nog niet genoeg was, bevat de nieuwe Rubik’s Official App, die aanvankelijk beschikbaar is op IOS, ook games met een virtuele kubus, zodat je kunt leren en plezier kunt hebben door simpelweg met een vinger te vegen, zelfs als je de bochtige kubus niet bezit. Je kunt een spel kiezen uit Rubik’s Mini (2×2) of de originele Rubik’s Cube (3×3), tot de meer uitdagende Rubik’s Master (4×4) of de Rubik’s Professor (5×5). Met de app kun je ook je oplostijden bijhouden en de informatie digitaal delen.

Christoph Bettin, de CEO van Rubik’s Brand, zei: “De Kubus fascineert fans al vier decennia en ik ben de eerste die toegeef dat de puzzel een uitdaging kan zijn. Onderzoek ondersteunt de opvatting dat het oplossen van een Kubus uitstekend aansluit bij de leer van de wetenschap. , technologie, techniek en wiskunde (STEM), en deze high-tech app legt dit vast en zorgt tegelijkertijd voor plezier en opwinding. “

Rubik’s officiële app

Gratis te downloaden, zonder betalen om op te lossen en zonder pop-ups van advertenties.
Leeftijd: 4+
Goed voor het begrijpen van wetenschap, technologie, techniek en wiskunde (STEM).
Verbetert geduld, behendigheid en probleemoplossing.
De 3D virtuele kubus draait op 60 frames per seconde om een ​​soepele game-ervaring te creëren, maar je merkt misschien dat hij ook de batterij van je telefoon sneller leeg laat lopen dan normaal.

Over Rubik’s

Wat begon als een puzzel gemaakt door professor Ernő Rubik om architectuurstudenten les te geven, is uitgegroeid tot ‘s werelds meest succesvolle losse stuk speelgoed, wereldwijd gezien als een kunstvorm en ook een iconisch symbool van intelligentie en probleemoplossing.

In 1980 werd de Rubik’s Cube officieel aan de wereld geïntroduceerd. Nu, in het 40-jarig jubileum, zijn tot nu toe bijna een half miljard Cubes verkocht en 2020 wordt een doorbraakjaar met naar verwachting meer dan 20 miljoen Rubiks-producten wereldwijd. Om het jubileum nog spannender te maken, heeft Rubik’s verschillende partnerschappen gevormd om gloednieuwe en unieke Rubik’s-themaproducten te creëren buiten de gebruikelijke spellen en puzzels om. Deze omvatten Etch-A-Sketch, The Op, Perplexus, DeKryptic en Marvin’s Magic.

In de VS plaatst You CAN Do the Rubik’s Cube elk jaar kubussen in de handen van een half miljoen studenten, waardoor ze cruciale STEM- en STEAM-concepten leren.

 

rubiks kubus

 

https://breinbrekers.be