Elke SEO heeft zijn eigen verhaal over hoe ze lang achter metatags hebben gestaan. En dit is geen mooi verhaal, maar een harde realiteit. Correct geselecteerde en gevulde metatags voor een webresource zijn de sleutel tot succesvolle websitepromotie en een garantie dat ze bovenaan de zoekresultaten verschijnen. Alle aandacht voor de metatags van de site! Om zoekrobots informatie op pagina’s sneller te laten verwerken, is het nodig om de inhoud te structureren met behulp van “titel”, “beschrijving” en “trefwoorden”. Laten we bij elk van hen stilstaan om nuttige aanbevelingen te doen. Titel His Majesty Title is de belangrijkste metatag waarvan het succes van SEO-optimalisatie afhangt. Daarom moet het uniek zijn en mag de beschrijving in de metatags niet op de site worden gedupliceerd. Hier ligt vaak het probleem: alle beschrijvingen moeten uniek zijn, ook al zijn het pagina’s van vergelijkbare producten of diensten. Geef beknopt de essentie van de pagina weer (50-80 karakters of 8 woorden). Unieke tekst. Gebruik in het begin trefwoorden. Competent compleet voorstel. Omschrijving Dankzij deze metatag geven we een samenvatting van de inhoud. De samenvatting moet duidelijk en kort zijn, zonder stopwoorden en overmatige reclame. Beschrijving is een uitgebreide titel die trefwoorden moet bevatten en uniek moet zijn. Aantal – moet tussen de 150 en 200 tekens lang zijn (ongeveer 20 woorden). Geen gebruikte tekst meer op de site. Gebruik in het begin trefwoorden. Naleving van stijl- en spellingsregels. Sleutelwoorden Te oordelen naar de beoordelingen van SEO-specialisten is deze metatag niet populair. De hulp bij het optimaliseren en rangschikken van de impact is niet betrouwbaar vastgesteld. Sommigen vullen trefwoorden met dezelfde nauwgezetheid in als andere metatags, terwijl anderen ze opzettelijk negeren uit angst voor “concurrenten”. Unieke woorden zijn sleutels. Aantal – moet tussen de 150 en 200 tekens zijn. Het gebruik van woorden volgens spelling. Aanbevelingen voor het vullen 1 Metatags en trefwoorden Zelfs als je werk is verbonden met een onuitgesproken semantische kern, is dit geen reden om je literaire flair te verliezen en teksten voor robots te verspreiden. Schrijf voor mensen – kort, krachtig en zinvol. Laat originaliteit en reclame over aan copywriters. En gebruik in geen geval dezelfde toetsen voor Titel en Beschrijving – dit heeft een negatief effect op de zoekresultaten. Metabeschrijving en trefwoorden-tags in zoekmachineoptimalisatie Grootte doet er toe Voor alle metatags is het aantal tekens duidelijk gedefinieerd – probeer tekens niet te overschrijden of te verminderen. Aangezien de waarde voor de beschrijving bij benadering is, kunt u dit als een kans gebruiken: vermeld het merk (als er een is) en vergeet de zoekwoorden niet. En onthoud: de beschrijving wordt weergegeven in de zoekmachine en de titel staat in de code. Schrijf de waarheid Zoekmachines houden er niet van als de gedeclareerde informatie in de metatags niet waar is. Schrijf daarom het belangrijkste, maar prijzen en adres mogen niet worden vermeld, zelfs niet in de beschrijving. Overigens wordt deze specifieke tag soms gebruikt voor advertenties – een goede optie als u hiervan profiteert en een oproep tot actie toevoegt. Overzicht Wil je in de top staan? Wees voorbereid op hard werken (en dit zonder rekening te houden met de veranderlijke algoritmen) en betrek indien mogelijk specialisten en adviseurs erbij. Het zal veel tijd en moeite kosten om de metatags correct in te vullen, maar dit garandeert het gewenste resultaat.
|
https://webdevelopmentapp.com/nl/development.html |
software development company Elke SEO heeft zijn eigen verhaal over hoe ze lang achter metatags hebben gestaan. En dit is ...

Inhoudsopgave: