Euro Soccers
Image default
Aanbiedingen

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER AANKOOP – grondstoffen voor de voedingsindustrie

administratief medewerker

Introductie

U kent onze producten al, en nu kent u ons bedrijf!

CULINOR, met hoofdkantoor in Destelbergen, is de belangrijkste producent van instant vers voedsel in de Benelux. Het bedrijf speelt in op de trend naar gezonde, lekkere en snelle bereiding van verse maaltijden. Dagelijks zijn ongeveer 500 medewerkers actief in 5 productiesites waarvan 3 in de Gentse regio en 2 in Kempen, wat zorgt voor kwaliteit, hygiëne en voedselveiligheid.

Momenteel zijn wij op zoek naar (man / vrouw) voor het inkoopteam van het hoofdkantoor van Destelbergen

Wat verwachten we van jou?

Het koopproces is erg belangrijk voor voedselproducenten. Ook in Culinor!

Daarom vertrouwen we op u – met uw collega’s en inkoopmanagers – om kwalitatieve grond- en hulpstoffen in de juiste hoeveelheid en op het juiste moment in te kopen en te bestellen.

Concreet betekent dit dat u:

• Plaats een bestelling en bewaak de afgesproken levertijd en de kwaliteit van de ingekochte grondstoffen

• Verantwoordelijk voor de benodigde opslaghoeveelheid en altijd de minimale voorraad garanderen

• Volg strikt de orderbevestiging en prijs van de leverancier, en

• Controleer onder andere de inkoopfacturen in ons ERP-systeem (Lisa), deze dient u up-to-date te houden. Boek alle koopovereenkomsten.

Uw functie omvat bijvoorbeeld een reeks managementtaken. Inkooporder opstellen, aankoopprijs en levertijd controleren, herinnering versturen en aankoopfactuur controleren. Ook in deze functie kom je regelmatig van je bureau en zien we je in de opslagloods. Je hebt nauw contact met onze afdelingen I&D, planning en klantenservice.

Heb je het juiste profiel?

Je hebt ervaring of een bachelordiploma of gelijkwaardig. Als je meerdere jaren relevante werkervaring hebt op de inkoopafdeling, kun je het beste werken voor een voedingsmiddelenfabrikant of -distributeur, dat is een pluspunt

• U kunt MS Office vakkundig gebruiken en wellicht al ervaring hebben met het gebruik van ERP-softwarepakketten. Kennis van Lisa heeft de voorkeur

• U bent zowel proactief als proactief en communiceert uw afspraken direct aan alle relevante partijen

• Je bent een echte probleemoplosser, je blijft kalm tot elke “verrassing”, en je bent niet bang om in overtredingen te stappen, voor je collega’s

• Je bent erg goed in cijferberekeningen, je kunt zeggen dat je een rekenmachine hebt

• Je werkt gestructureerd en nauwkeurig

• Je bent flexibel in taken en tijdsbesteding

• Naast beheersing van de Nederlandse taal beschik je ook over een hoog niveau Frans.

Wat bieden wij?

Je komt terecht in een innovatieve, inspirerende en onzinnige werkomgeving

• Na een interne opleiding krijg je een interessante functie bij professionele B2B-contacten

• Wij bieden u de mogelijkheid om samen te groeien met een bekend bedrijf dat actief is in een volledig groeiende markt

• U kunt rekenen op werkzekerheid en marktconform salaris

• Gelegen in de provincie Oost-Vlaanderen zijn er geen files die voor krap verkeer zorgen.

 

administratie taken
hoeveel verdient
wat doet een doktersassistente

https://www.administratieve-medewerker.be/